۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۶۳۴۲۸
تولیت آستان قدس رضوی:

مشکلات کشور با روحیه انقلابی حل می شود| گره گشایی از زندگی مردم وظیفه مسؤولان است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم در هر کجا که با روحیه انقلابی وارد میدان شدند در همان عرصه نیز به موفقیت رسیدند، با روحیه انقلابی می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد.
حجت الاسلام رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مراسم دعای ندبه آستان مقدس امامزاده حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس اظهار داشت: اعتقاد به وجود امام مهدی(عج) اعتقاد به عدل است؛ کسانی که منتظر واقعی هستند باید اهل امر به معروف و نهی از منکر و اقدام و عمل باشند.

وی با بیان اینکه هر انسانی نسبت به جامعه خود مسؤولیتی دارد و در فرهنگ دینی همه باید احساس مسؤولیت کنند، گفت: امام حسین(ع) و یاران ایشان شهیدان امر به معروف و نهی از منکر بودند و امروز پیام امام حسین(ع) در جهان طنین انداز شده است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: در آن زمان امام حسین(ع) فریاد «هل من ناصر ینصرنی» سر دادند و امروز نیز فریاد «هل من ناصر ینصرنی» در جهان طنین انداز است، این فریاد همواره است و باید دین و ارزش های الهی را یاری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: الگو و اسوه وجود مقدس حضرت زهرا(س)، سیره فاطمی و سیره مهدوی پیش روی ما قرار دارد، امروز هر خیر و خوبی موجب رضایت حضرت مهدی(عج) و هر بدی نیز موجب جریحه دار شدن قلب ایشان می شود‌.

وی ادامه داد: در عالم دو مکتب انتظار و انظلام وجود دارد؛ مکتب انتظار، مکتب دلدادگی به خدا و معاد و تلاش برای انجام خوبی و نهی از بدی است و مکتب انظلام نیز می خواهد مکتب ظلم پذیری را در جامعه رواج دهد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم، جبهه مقاومت و مردم مظلوم منطقه در مقابل دست ساخته های آمریکا و انگلیس یعنی داعش و القاعده ایستادگی کردند و امروز مردم یمن با شکم گرسنه در مقابل آل سعود ایستادگی می کنند لذا این همان امید به آینده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه «ما می توانیم» در میان ملت ایران وجود دارد، اظهار کرد: امید به آینده بسیار مهم است؛ امروز فتنه ای که دشمنان به دنبال آن هستند، فتنه ناامید کردن مردم است و می خواهند مردم را نسبت به اصلاح امورات اجتماعی و گره گشایی در  کشور ناامید کنند.

وی افزود: برخی از مشکلات و نا به سامانی ها در کشور وجود دارد اما دشمن بر روی این مشکلات موج سواری می کند و با ناامید کردن می خواهند بگویند این مشکلات حل شدنی نیست اما باور ملت ایران بر این است که تمام مشکلات قابل حل شدن است و گره ها به دست توانمند جوانان باز می شود.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در هر کجا که با روحیه انقلابی وارد میدان شدند در همان عرصه نیز به موفقیت رسیدند، با روحیه انقلابی می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد و مشکل حل نشدنی برای ملت ایران وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با بیان اینکه مکتب اسلام، مکتب امید و انقلاب اسلامی نیز انقلاب امیدبخش بوده است، عنوان کرد: باید اقتصاد کشور را در مقابل لرزه ها و تنش ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد می کنند، مقاوم کرد.

وی بیان کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی صورت بگیرد، تولید کیفیت و اشتغال در کشور بیشتر و بیکاری کمتر می شود و چرخ های تولید حرکت می کند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه گره گشایی از زندگی مردم بهترین خدمت برای مسؤولان است، تصریح کرد: امروز هر کسی که با اقدام و عمل، خلوص نیت و گره گشایی از زندگی مردم ایجاد امید کند در راستای اهداف انقلاب اسلامی و هر کسی که ایجاد ناامیدی کند نیز در راستای اهداف دشمنان گام برداشته است./۸۸۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات